rab!a

rab!a
@qmansken
ah, ne tatlı günah... bu mu günahlı dudak? günahımı geri ver!
Kıskanmayı bile unutmak. Onu mutlu eden her şeyi ve herkesi sevmek. O noktada sahiplenmek biter, saf aşk kalır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
öpüşemediğimiz her gece yansın dudakların,elini tutamadığım her an üşüsün ellerin, kokunu soluyamadığım her dakika alsın rüzgar kokunu teninden.
üstelik seviyorsun da onu. dudağının kıvrımını seviyorsun. saçının karasını seviyorsun. kaşının bükülüşünü, alnının genç kırışığını.
Sayfa 115
Edebiyat
anladım ki bu gülüşü bir daha göremezsem yapamam. benim için çölde bir kaynaktı gülüşü.
Sayfa 98
Edebiyat
Aşk birden çıkar insanın karşısına, yakalamak yada ıskalamak size kalmış.Bazen aşk oldugunu anlamazsınız, bazen de anlasanız bile onu tutmak kendinize saklamak zordur.