eylüs

eylüs
@quatris
Bir gün gelecek, herkes bütün bunların nedenini, bu acıların neden çekildiğini öğrenecek. Gizli hiçbir şey kalmayacak, ama şimdi yaşamak gerek...
Sayfa 115 - İrina·Kitabı okudu
İnsan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Boşa gitmiş bir yaşam... Hiçbir şey gerekli değil bana artık. İşte, kendimi toparlıyorum... Hiçbir şeyin önemi yok beni için... Şimdi sakinleşirim... Hepsi bir... Ne demek oluyor şu koy? Ne diye kafamda dolaşıp duruyor bu sözcük? Düşüncelerim birbirine karışıyor.
Sayfa 111 - Maşa·Kitabı okudu
Edebiyat
Ah geçmiş günler, gençlik günlerim, nereye gittiniz? Zihnimin pırıl pırıl, gönlümün neşeyle dolu olduğu; hep güzel, incelikli şeyler düşünüp düşlediğim; yaşanan zamanın ve geleceğin umutla aydınlandığı günler, ne oldu size?
Sayfa 104 - Andrey·Kitabı okudu
İnsan
Anımsamıyorum... Her şeyi unutuyorum, her gün unutuyorum... Yaşamsa, hiçbir zaman geri dönmemecesine akıp gidiyor, hiçbir zaman, hiçbir zaman gidemeyeceğiz Moskova'ya... Görüyorum bunu... Gidemeyeceğiz...
Sayfa 81 - İrina·Kitabı okudu
Edebiyat
Ve bin yıl sonra insanoğlu, tıpkı şimdiki gibi, ''Of, yaşam ne güç!'' diye inleyecek ve bununla birlikte tıpkı şimdiki gibi ölümden korkacak, ölmek istemeyecektir.
Sayfa 44 - Tuzenbah·Kitabı okudu
İnsan