Gizem

Gizem
@queenofsky
"Her kitap avuç içlerimizde tuttuğumuz bir dünyadır."

Gizem

, bir kitap okudu
10/10
·102 syf.·
Beğendi
·
2023 9. kitabı
John Steinbeck
8.1/10 · 49,9bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Gizem

, bir kitap okudu
7/10
·624 syf.·
2023 3. kitabı
Leigh Bardugo
9.1/10 · 3.259 okunma
9/10
·282 syf.··
Beğendi
·
2022 62. kitabı
2020 Goodreads yılın en iyi romanı seçilmiş kitabı Gece Yarısı Kütüphanesini okurken hayatınızı sorgulamanızı sağlayan akıcı bir dile sahip çok keyifli bir kitap. Okurken beni sıkmadı hemen kitabın içine girip bir yandan da kendi hayatımdaki pişmanlıklarımı gözümün önünden geçirmemi sağladı.Ve yaşam pişmanlıklara takılıp kalamayacak kadar hızlı bir zamana sahip olduğundan geçmişi geçmişte bırakıp potansiyelimizin farkında olup ileriyi daima ileriyi görmem gerektiğinin farkındalığına vardırdı. Kısaca konusundan bahsedecek olursam eğer; Nora Seed hayattan bir beklentisi kalmamış aileden, işten, eşten, arkadaşlıktan yüzü gülmemiş ve sonunda intihar etmekte karar kılmış biridir. Fakat kendini Gece Yarısı Kütüphanesinde bulur. Nora'nın pişmanlıklarıyla yüzleşmesi için önünde bir fırsat vardır. Hayatının tüm olasılıkları karşısındaki kütühanede bulunan sonsuz kitaplardadır. Eğer farklı bir yol izleseydi nasıl bir yaşantıya sahip olurdu? Eğer hayatındaki fırsatları değerlendirmiş olsaydı nasıl bir Nora olurdu? Tüm hayatı boyunca geçmişindeki yapamadığı tüm olayları deneyimleyebilseydi onu nasıl bir hayat beklerdi? Aslında insan hayatının bu kadar önemsiz olamayacağını öğrenecektir. Hayatın nasıl da dolu dolu yaşananileceğini...Nora, hayatı boyunca pişmanlıklrına takılıp hayatını nasıl kaçırdığını görecektir. İçindeki potansiyelin farkına varıp hayatta anı yaşamanın önemini anlayacaktır. Hayatta umutlarımız, pişmalıklarımız, hayallerimiz, düştüğümüz ve kalktığımız anlar olacaktır elbette. İnsan her geçen gün birşeyler öğrenir ve böylece kendi benliğine kavuşur. Tüm pişmanlıklarımızla, hatalarımızla belkide hata sandıklarımızla hayallerimizle, mutluluğumuzla ve göz yaşlarımızla iyi ki diyebilmeli her anımızda kendimizi sevebilmeliyiz. "Öğrenmenin tek yolu yaşamaktır"
1000Kitap
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,5bin okunma