Okuduğum en iyi kitaptı diyebilirim. Bunu genelde her klasiği bitirdikten sonra söylüyorum ama bu çok başkaydı. Kalemi ve olay örgüsü o kadar iyiydi ki! Bir klasiğin sürükleyici olmadığını iddaa edenlere hemen gösterilmesi gerektiğine inanıyorum çünkü hikaye beni alıp götürdü. Baştan sona her karakter, öyle iyi yedirilmişti ki hikayeye. Her karakterin derinliği, hikayedeki yeri beni çok etkiledi.
Boş, faydasız, olayı desteklemeyecek tek bir satır bile okumadım kitapta.
Herkese tavsiye ediyorum...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Hem onu yakışıklı filan diye sevmiyorum, Nelly. Benden daha çok bana benziyor da, onun için seviyorum. Ruhlarımız her neden yoğrulmuşsa ikimizin de aynı.”