Tuğba Köse

Tuğba Köse
@quennofbooks
Vasat
6/10
·557 syf.··
2024 73. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 27 Kasım 2024 05:34
Yani kitap övüldü övüldü ama fos. Birincisi spor romantizmini sevmeme rağmen 12 günde anca bitti kitap şaka gibiydi. Uzattıkça uzatmış yazar da konu yok ki. Karakter örgüsü o kadar kötüydü ki bunu hokey takımındaki erkek grubuyla kapatmaya çalışmış ama yok yani. Anastasia sürekli huysuz kızgın ama neye bu kadar kızgın belli değil. Selam diyince hayırdır diyen kızlara benziyordu. Nate karakteri bambaşka bir konu yani anastasia'dan bir anda hoşlanması bir yere kadar tamam da kız sana köpek gibi davranıyor aloooo. Bu da sürekli aman nasıl gönlünü alırım falan diye düşünüyor. Yapman gereken şey natecim arkana bakmadan kaçmak. Şahsen erkeğin böyle davrandığı kitaplar linçlenirken sunshine erkek kitaplarının övülmesine de deliriyorum. Bu şey gibi kadına şiddete hayır ama sinirlenince bir erkeğe tokat atabiliriz. Yok ya. He bide aaron meselesi var hepsinden saçma aşık mı arkadaşını mı kıskanıyor ne olduğu belli değil red flug toksik iğrenc bir karakterdi. Herkese kök söktüren anastasia bir bu çocuğa bir şey diyemiyor. Ya kardeşim her sporcu beslenme tablosunu takip eder bide sen profesyonelsin gitmiş her şeyi aaron dingilinin kontrolüne bırakmış sonra vay efendim manipüle edildim vay efendim sağlığım kötü etkilendi. Ya aaron varya öyle boş bir karakterdi ki ne motivasyonu var ne yaptıklarının açıklaması gargamel bile daha motivasyonlu bir karakterdir öyle söyleyeyim. He bide kitabın başında bir fuckbody mevzusu var ki skdkksks yani me diyeceğimi bilmiyorum. Bu kitaptan fuckbody ve aaronu çıkartın ve 400 sayfaya indirin işte o zaman bir şeye benzeyebilir. Maalesef bu haliyle sadece vasat.
IcebreakerHannah Grace · Olimpos Yayınları · 20232,489 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ESKİ SERİ DENEMESİ
4/10
·406 syf.··
2024 66. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 11 Ekim 2024 00:00
Yeni çıkan fantastik kitaplarda sürekli bir mantık hatası bulduğumdan dolayı kafamda iki düşünce belirdi. Birincisi ya artık genç fantastik okumayı sevmiyorum ya da artık yazarlar eskisi kadar iyi yazamıyor. Bu düşünce üzerine eski serilerden birini okumaya karar verdim dedim bakalım nasıl hissedeceğim. Şöyle ki galiba bu kitabı 16-17 yaşında okusam bile sevmezdim. Aslında klasik alacakaranlık serisinin kurt adamlı versiyonuydu. İmkansız bir aşk, salak bir kız, melankolik bir insan üstü erkek soğuk kış havaları. Bu kitabı yazarken yazar kaç yaşındaydı? Bu kaçıncı kitabıydı? Bunlar önemli unsurlar olsa da ben serinin başlangıç kitabı bazında yorum yapıyorum. Size kitabı anlatmam gerekirse kızımız küçük yaşta kurtlar tarafından saldırıya uğruyor. Isırılmasına rağmen dönüşüm geçirmeyen kızımız bu saldırı sırasında onu kurtaran kurdu takıntı haline getirip yıllarca onu izlemeye başlar. Kurt adamlar havanın ısısına göre dönüşüm geçirmektedir. Havalar soğuduğunda dönüşen kurt adamlar bahar gelmesiyle tekrar insan formuna dönüyor. Fakat kurt adamların insana dönüşmesi her dönüşümde biraz daha gecikip en sonunda sadece kurt formunda kalmalarına sebep olmaktadır. İşte bundan sonrası erkek karakterin insan formunda kalmaya çalışmasıyla ilgili ama yani 400 sayfalık kitapta bu kadar üstten bir anlatım olamaz. Üşenmedim gittim baktım kitap 2009 yılında yazılmış yazarda o zaman 27 yaşındaymış. Şimdi bu gözle rahatlıkla diyebilirim ki vasat. Tam da tahmin ettiğim gibi alacakaranlık serisinin sonlandığı filmlerin patladığı dönem belli ki yazar kurt sürüsüne fazla aşıkmış. Hiçbir detay olmayan ayrıntı olmayan her ergen kitabında olduğu gibi ilk fırsatta ebeveynleri ortadan kaldırmak için uydurulan şeyler. Erkek karakterimiz komple kızın evinde kalıyor. Ailenin haberi yok. O kadar
ÜrpertiMaggie Stiefvater · Turkuvaz Kitap · 2010389 okunma
Hayal kırıklığı!!!!
5/10
·272 syf.··
2024 52. kitabı
Öncelikle bu bir tanıtım değil eleştiri yazısıdır. Konusuna hiç girmeden vasat bir kitap olduğunu belirtiyim. Kitaptaki tek bir karakterde bile derinlik yoktu. Motivasyonu olan karakterler yazılmış ama o kadar kısa bir seri ve ince kitaplar diye aldığım umutlu olduğum bir seriydi ama tırt. Rowan karakteri tam bir embesildi, Orion desen iblis dışında her şeye benziyor. Avangers ekibindeki hawkey gibiydi. Iblis he bide normal bir ibliste değil en güçlülerinden biri ama her şey lafta. Şöyle kötüyüm böyle tehlikeliyim eee o gada. Evren basit anlaşılabilir zaten 270 sayfalık kitapt çokta şey beklememek gerek ama yani sahneler o kadar üstün körü ki. -Hadi kralı kıskandıralım. -Ee napıcaz -Partinin ortasında sevişcez -Tamam kral kıskandı galiba -Evet o yüzden gidiyoruz Snjzjdjdjjdkfkdjl Kankaaaaaa broooooo kendine gel sen iblis düküsün. Bir kralın bir kıza şehvet duymasına bile katlanamıyorsun sorsan duygu hissetmiyor ama. lan ben bu insan halimle senden iyi iblis olurum be. Öff saçma sapandı gidiyim de 2. Kitabı okuyarak çıldırayım.
Dikenler ŞehriC.N. Crawford · Olimpos Yayınları · 2023769 okunma
120 sayfa zor dayandım.
Uzun zamandır yorum girmeyen ben fantastik okumayı seven arkadaşlarıma amme hizmeti olarak yorum yapmaya geldim. Kitabı 1-2 yıl önce aldım bir arkadaşımla da okumaya başladık. Beraber okuyalım kafaları ama aman tanrım okumayın. Ben ki asla bir kitabı yarım bırakmam bu kitabı bıraktım. Eğer daha önce Jennifer l. Armentrout, Sarah j. Maas, Elisa Kova gibi yazarları okumuşsanız ve 15 yaşından büyükseniz uzak durun. Hele epik fantastikte okuyorsanız bakmayın bile. 120 sayfa okudum ve tüm sayfalarım birbirinin aynısı. Basit diyaloglar Basit bir kurgu Vasat bir anlatım Yazar daha ilk sayfadan zoraki evlilik konularına girmiş heralde bu bir tur okuyucu yakalama taktiği sonra krallıklar falan muadilini bin kere okuduğum bir kurgu ki daha vasatı. Kitap başlıyor kızımızın saçının bir yerinde beyaz teler varmış bu büyü alameti ve kızda olmamasi gerekiyormuş. Zaten bu fantastiklerde beyaz gümüş sac olayı sıktı beni ama hadi ilk defa bu tür okuyacaklar için olsun bakalım. Ee sonrası daha kötü boyuna büyü ve ülke tarihlerini anlatıyor bide öyle basit diyolaglarla ki yazar 18 yaşında falan heralde böyle mala anlatır gibi bak büyü böyle bak böyle sürgun edildik. Akıllıca inşaa edilen bir kurguda bu tarih ve bilgiler en baştan ezbere bilgi gibi verilmez bunu okuyucuya yavaş yavaş yedirirsin napiyim bu kadar bilgiyi ezberleyeyim mi? Bunun dışında diğer yorumlara da baktım 300'den sonra açılıyor yazmışlar. 2 kitaplık bir seride 460 sayfalık bir kitapta 300. sayfada açılım olmaz arkadaşlar. Bunun hakkı en baba 150 sayfadır o da 460 sayfanın hatırına. Neyse yeterince uzun yazdım beni anladığınızı düşünüyorum. Içinde +18 sahne olmayan yeni başlayanlar için bir fantasik kitap olarak önerebilirim belki geri kalanlar için vakit kaybı. Hatta +18 okumak istemeyen ve fantastiğe yeni
KorunmuşKayLynn Flanders · Martı Yayınları · 2022224 okunma
8/10
·721 syf.··
Beğendi
·
2022 27. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 05 Mayıs 2022 01:57
Waowwww evet kesinlikle şoktayım. Güller ve dikenler sarayı serisini aşırı seviyordum ama 3. kitapta beni en rahatsız eden şey Nesta ve Elain okumaktı. Özellikle Nestaya katlanamıyordum. Bu kitaba da o yüzden asla elim gitmedi yazarın neden bu yolu seçip Nesta'ya yöneldiğini bile sorguluyordum ama şuan iyi ki diyorum. Kitap klasik bir içsel yolculuk aslında arka kısımda feyre, rhys ve diğer hikayeler devam etse de asıl olayımız Nestanın kendiyle barışmasıydı. Kitabı okurken kendinizi Nesta'nın yerine öyle güzel koyuyorsunuz ki onun sinirlendiği şeylere siz de sinirleniyorsunuz birine sevginizi göstermenin zorluğunu sizde yaşıyorsunuz veya ben zaten öyle bir insanımdır bu yüzden de iyi empati yapmışımdır. Ama şunu diyebilirim kitap Nestayı sevin diye size bir algı oluşturmuyor dediğim gibi bu bir içsel kendinle barışma kitabı her şey tüm çıplaklığıyla verilmiş. Nesta'nın hareketleri iyisiyle kötüsüyle verilmiş ve asla aklanmaya çalışılmamış. Kitapta benim gördüğüm aslında Nesta'nın sürekli zor yoldan yürüdüğü. İnsanların sürekli senden nefret ettiğini bilerek veya düşünerek yaşamak bu yüzden de kendini asla sevginin kollarına bırakamamak iste Nesta'ya olan bu. Kitaba genel bir yorum yapmak gerekirse 721 sayfanın fazla olduğunu ya da şöyle düzeltiyim son 50 100 sayfasında olan olayların 200 sayfaya yayılmış halinin daha tatmin edici olabileceğini düşünüyorum. Yazarın en büyük sorunu bu bir çift oluşturmak ve mutlu sona gitmek için binlerce sayfa okuyoruz ama asla devamı yok. Bu rhys ve feyre içinde aynıydı cas ve nesta içinde aynı malesef. Serinin 5. kitabının çıkacağını biliyorum ama seri Elain'e dönebilir diye düşünüyorum. Çünkü Nesta'nın hikayesi sanki bu kitapla tamamlandı ve o da artık Feyre ve rhys gibi arkadan hikayeye devam edicek. Şimdi büyük konuşup
Gümüş Alevler SarayıSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20211,620 okunma