Gürkan

Yanımda...
yanımda, her şeye rağmen bana yabancı, bütün yakınlığına rağmen benden ayrı, benden başka bir insan...
Sayfa 118·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Sana âşık değilim...
sana âşık değilim. halbuki dünyada sana âşık olmam icap ettiğini, sana da âşık olmadıktan sonra hiç kimseyi sevemeyeceğimi, bütün ümitlerimi terk etmek lazım geleceğini gayet iyi biliyorum..
Sayfa 118·Kitabı okudu
Alıntı
birbirimize her zamandan ziyade uzağız…
birbirimize her zamandan ziyade uzağız! çünkü artık bir ümidim yok. bu sondu..
Sayfa 115·Kitabı okudu
Alıntı
“yılbaşının da sence hiçbir hususiyeti yok mudur?” diye sordum. “hayır” dedi, “senenin diğer günlerinden ne farkı var sanki? tabiat onu herhangi bir şekilde ayırmış mı? ömrümüzden bir sene geçtiğini göstermesi bile o kadar mühim değil; çünkü ömrümüzü senelere ayırmak da insanların uydurması...”
Sayfa 105·Kitabı okudu
Alıntı
bütün isteklerimin en son gayesi…
bütün isteklerimin en son gayesi belki de ona tamamen, hiç noksansız, bütün maddi ve manevi varlığıyla sahip olmaktı
Sayfa 102·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam