birisii

birisii
@r111
Sevgisini gösteren hep kaybeder.
Peki bunca yıl ne yaptın? Hayatının en iyi yıllarını hangi mezarlığa gömdün? Gerçekten yaşadın mı yoksa yaşadığını mı sandın?
Edebiyat
Reklam
Bir anlık mutluluk! Koskoca bir ömürde az şey mi?
Edebiyat
Dostluğa hazırım, işte elim. Ama lütfen bana aşık olmayın!
Edebiyat
Sevmek, güzel birine aşık olmak değil, o kişide bilmediğin bir zamanın, beklenmedik bir anında kendini bulmaktır.
Edebiyat
En güzel yıllarımı heba etmiştim! Artık bunun farkındayım ve fark etmiş olmaktan acı duyuyorum.
Edebiyat