birisii

birisii
@r111
Sevgisini gösteren hep kaybeder.
Çünkü hüzün, hisleri olanların harcıdır.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Pencerenin kenarına oturmuş, dışarıda var olan evrensel hayat denen hiçliği seyrediyorum.
Edebiyat
Kendi kendimle karışmışım ve içimde artık hiçbir şey, var olmayı beceremiyor.
Edebiyat
Sadece yorgun değilim, gene hiç bilinmeyen bir sebepten dolayı bunalmış haldeyim.
Edebiyat
Şu ölümlü dünyada, tanımadığımız bir limandan kalkmış, bilmediğimiz bir başka limana seyreden bir gemide yaşıyoruz.
Edebiyat