birisii

birisii
@r111
Sevgisini gösteren hep kaybeder.
Mutsuzluğunun farkında olmayan bunca insanın mutluluğu beni ürpertiyor.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Peki ama, gerçekten yaşıyor muyuz? Hayatın ne olduğunu bilmeden yaşamak, yaşamak bu mudur?
Edebiyat
Çünkü özgürlük içimde yoksa hiç bir yerde yok demektir.
Edebiyat
Gerçekten de hissettiğim gibi miyim, yoksa sadece öyle olduğumu mu sanıyorum.
Edebiyat
İnsanların, çıkarları uğruna neler yapacağını kestirmek, çok zordur.
Edebiyat