Labirent 1 kadar müthiş olmasa çok iyi kitap insana farklı duygular yaşatıyor,sevinç,hüzün karışıyor,beyni zorluyor ben tüm seriyi okumayı düşünüyorum 3 cü kitaptayım artık çok iyi gidiyor,tavsiyye ederim,başladıysanız yarım bırakmayın bence,iyi okumalar :)
Çok süper kitap tavsiyye ederim,artık insanları daha iyi anlayabiliyorum,daha çok gözetliyorum,nerede nasıl davranacağımı öğretti bu kitap bana,teşekkürler Haluk hoca
Beden DiliJoe Navarro · Alfa Yayıncılık · 20086,2bin okunma