rabia

rabia
@rabia_18
"İyi kitaplar okumak, geçmiş yüzyılların en iyi insanlarıyla sohbet etmek gibidir."(Descartes)
Buğday tanesi toprağa düşüp çürümedikçe, ölmedikçe, katiyen yeşermez. Çiğdemler açarken bende çıkacağım topraktan ve yüzümü güneşe vereceğim!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Mevsimler döner ama dönmez bana gün, tatlı akşam, tatlı sabah gelmez bana."

rabia

, bir kitap okudu
6/10
·464 syf.·
5 günde okudu
·
2021 12. kitabı
D. H. Lawrence
7.1/10 · 2.065 okunma

rabia

, bir kitap okudu
8/10
·320 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2021 11. kitabı
Alexandre Dumas (fils)
8.3/10 · 24,2bin okunma
Ardından baktığımız cama göre değişse de, hayat güzeldir..