Duygular bize Allah'tan gönderilen mektuplar gibidir onu açıp okuman gerekir açmadığın sürece orada kendini hatırlatmaya devam edecektir. Ne yaşıyorsak Allah bizi orda yetiştiriyor. Bütün yaşadığımız duygular bizi yetiştirmek için var.
Ne kadar küçük ya da büyük olursa olsun, acı da insanın ruhuna ve bilincine tamamen yayılır. Dolayısıyla insanın çektiği acının "büyüklüğü" kesinlikle görecelidir.