"Yaşlandıkça (bugün doğum günüm) giderek daha da nahoş derecede yalnızlığı sever oluyorum, aslında iyice içime kapanıp artık dışarıdan görünmez olacağım günü öngörebiliyorum. Lütfen, zaman zaman üstümdeki örtüleri kaldırmayı unutma, olur mu? Yoksa iyiden iyiye kaybolacağım." İyi ki doğdum…