Okurken beni çok heyecanlandıran bir kitaptı. Dedektif ile mesafeli bir samimiyet kuruyorsun. Bunu yazar isteyerek mi yapmış bilemiyorum ama kitabın beni içine çeken kısmının birazda bu yönü olduğunu düşünüyorum. Hem meraklandıran hem de sürükleyici bir roman istiyorsanız tam size göre