Rain Hunter

Rain Hunter
@rainhunter
Neler okuduğumu ileride de hatırlamak niyetiyle açılmış bir hesap
“Mahkemeye vermedi. Dava açmadı. Annemin de, ağabeyimin de kuşkularını büyüttü bu. Oysa o, kızlığından daha önemli bir şey kaybettiğini düşünüyor olmalıydı. Bunu annem de, ağabeyim de hiçbir zaman anlamadılar.”
Sayfa 141
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aşkın Gözyaşları ya da Rapunzel ile Avare
“Kendi farkında değildi belki ama sende sevdiği şeyi öldürdü. Bilmedi, bilemedi.”
Sayfa 150
Eğer gerçek buysa, benim gerçeğim; bağırmam, başımı taştan taşa vurmam gerek. Çünkü günahların en büyüğünü işlemişim demektir: Ana dilimi unutmak.
Ama silgilerinizi pek kullanmayın. Yazdığınız hiçbir şeyi silmeyin, yanlış da olsa silmeyin, ben de öyle yazıyorum, yanlışlarımın üstünü çizmeden yazıyorum. İleride bir gün, kendi yanlışımı, yaptığım yanlışı görmek için. Günü geldiğinde düzeltmek için.