Rain Hunter

Rain Hunter
@rainhunter
Neler okuduğumu ileride de hatırlamak niyetiyle açılmış bir hesap
"Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin, insanoğlu doğdukça ve öldükçe, insanoğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hem bana öyle geliyor ki en kaba söz, en kaba mektup bile susmaktan daha iyi bir iyi yüreklice, daha bir dürüstçedir.
Felsefe-Düşünce
Hiç kimse tarafından korunup kollanmamış. Hep kendi başının çaresine bakmış. Kendi başının çaresine bakmış bir kızın gözleri yumuşak ve kibar olmaz, mesela... Mesela sizinki gibi olmaz.
Sayfa 121·Kitabı okudu
Alıntı
Yenen, hep yücelen, yücelen... ve sonra yayından fırlamış alevden bir ok gibi karanlıkları yakan Şefiyle, Türk milleti idi. Yenilen, onun yürüyüşüne karşı koymak isteyen bütün bir dünya oldu!
Alıntı