Az olan ama benim için çok şey ifade eden, güzel takipçilerime açıklama yapma gereği duymam nereden geldi bilmesem de, birkaç tane bu hesabı açmadan önce okuduğum kitabı paylaştım. Yanlış anlaşılma olmasın. Ağustos ayında sadece 3 kitap okumuşum... Eylül ayında kesinlikle bu sayıyı aşmam gerekiyor. Düş Kesiği'ni okumak 2 haftamı almıştı, sanırım o yüzden böyle oldu. Böyle olsa bile, normal bir okur olarak haftada 1 kitap bitirmek yeterli değilmiş gibi gözüküyor gözüme. Kitap okumamanın,okuyamamanın bir bahanesi olduğunu düşünmediğimdendir ki, birkaç gündür kendimle istişare ediyorum bu durumu ve kendimi haklı bulamıyorum. Buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim. Peki şimdi elinize bir kitap alıp burada okuduğunuz paragraf gibi grup haline gelmiş paragrafları ya da uzun metinleri okumaya ne dersiniz? Okuyalım,sağlıklı,huzurlu ve kitapla kalalım,kendimize iyi bakalım dostlarım.