Tez danışmanımın , jürisi olduğu bir yüksek lisans tezinin savunmasına izleyici olarak katıldım , üç saat önce 🌸
Danışman ve öğrencinin iletişimsizliğini gözler önüne seren bir sunum oldu…
Hocamın , bu sınava beni davet etme şekli “Nasıl bomboş çalışılır , onu izleteceğim hemen gel.” şeklindeydi…
Sunum bitti ✔️ Tez reddedildi 🍂🍂….
Ve ekledi…
“Akademik hayatta , danışman seçimi eş seçimi kadar önemlidir. Sen şanslısın, doğru seçim yaptın “ dedi. (( Random attım 🤭hiç kimseyi tanımıyordum , diyemedim 🤭))
Tez dönemime geçince , onu meslekten bıktıracağımı hissediyorum ben 🤫🤫🤷♀️🤭