betül nar

betül nar
@ranluteb
Ağır ağır ölürler...
'Ağır ağır ölürler; okumayanlar, müzik dinlemeyenler, vicdanlarında hoşgörüyü barındırmayanlar.' - Pablo Neruda
Hayata Dair
Reklam
"Hepimiz Gogol’un paltosundan çıktık"
Dostoyevski hepimiz Gogol’un paltosundan çıktık der. Palto insanın yeryüzünde ulaşmak istediklerinin karşılığıdır her neye ulaşırsak ulaşalım sonunda kaybedeceğiz. Palto insanın bitmeyen arzularının ve hüsranının öyküsüdür. Hasan Aslan Palto Palto eserini yeni bitirdim ve daha iyi özümsemek için araştırdığım da herkesin sürekli Dostoyevski'nin sözünü paylaştığını fark ettim ama kimse açıklamıyordu . Öyküde ,bu sözde benim için havada kalmıştı taki bu yorumu görene dek. Palto eserinin neden bukadar kıymetli olduğunu , kısa olsa da bende neden bukadar derin anlamlar ve duygular hissettirdiğini bu sözle anlamaya başladım . Teşekkür ederim yorumunuz için :)(yeni olduğum için etiketleyemedim üzgünüm)
Aradığım Cümleyi Buldum.