Başkasının yanlışlarının yükünü omuzlamak için fazla kısadır insan hayatı. Herkes kendi hayatını yaşar ve yaşamının bedelini öder. Bunun tek acımasız tarafı, bir tanecik hata için defalarca kez bedel ödemenin gerekmesidir. Sahiden de, insan bir daha, bir daha çekiyor cezasını. Kader, insanoğlu ile olan hesabını asla kapamıyor.