Kitabı beğenmeme rağmen yazarın gençliğinden mi kaynaklanmaktadır bilemediğim bir nedenden karakterlerin yaşlarından bağımsız cümleler kurmaları, uslupları ve adeta bir çeviri metinmiş gibi günlük hayatta pek de kullanılmayacak yapaylıkta cümleler kurulması okurken hikayenin içine tam da giremememe neden oldu. Cümleleri karakterlerin ağzına asla oturtamadım. Karakterlerin içsel düşünceleri ne kadar gerçekse kurulan cümleler bi o kadar yapay ve çiğ geldi. Sanki yazarın karakterlerin özgür ruhunu anlatmaya çalışırken özgür elli yaşındaki insanın nasıl davranacağını kestiremeyip özgür ruhlu on sekiz yaşındaki bir genci yazması gibi bir durum vardı özellikle ilk hikayede.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖