Yaşamanın farkına çok geç olmadan varmamızın önemini vurgulayan muazzam bir kitaptı.Akıcılığı ve ele alınan konusu ile keyifle okuduğum, körelmiş bilincimizi, ölecek olduğumuz bilincini bende tekrar oluşturan, hayatı dolu dolu yaşamak adına yazılmış bir kitap.
Veronika 24 yaşında genç, güzel, işi olan ve hiçbir sağlık sorunu yok buna rağmen intihar etmeye karar veriyor çünkü yaşamı o kadar tekdüze ki daha fazla yaşamak istemediğini düşünüyor. Bunun üzerine intihar ediyor fakat intihar girişimi başarısız oluyor ve deli hastanesine yatırılıyor. Ve daha fazla yaşayamayacağını öğreniyor burada aşık oluyor burada daha fazla deliriyor. İçindeki Veronikaları keşfediyor.