elifim

elifim
@raxerian
we are the walking dead
İnsanlara bir nebze olsun yardımcı olabildiğime sevindim.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Reklam
Çok rol yapıyor. Doğal olmayan bir yanı var. Bu insanı yormaz mı?
Sayfa 24·Kitabı okudu
Neden kendimizden memnun olup hayatımızın geri kalanında sadece kendimizi sevemiyoruz?
Sayfa 23·Kitabı okudu
Ben böyle aptal görülüp sonunda kaybedeceğimi bildiğim için anneme ve diğerlerine karşı kendi düşünce tarzımın arkasında duramıyorum çünkü korkuyorum.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Yalan söylemeyen biri var mı merak ediyorum. Eğer öyle biri varsa, sonsuza kadar kaybedenlerden olacaktır.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Reklam