elifim

elifim
@raxerian
we are the walking dead
Aya hafifçe gülümsedim. Ay beni görmezlikten geldi.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Reklam
Neden acı çekiyorum,endişeleniyorum, yalnız hissediyorum, üzgünüm falan diyorum acaba?
Sayfa 48·Kitabı okudu
Kendi kendime eziyet edip en sonunda kendime acımaya başlardım.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Artık yaşamak için bir nedenim yokmuş gibi hissedip mahvoluyorum.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Misafir gelince annem, annem değil sanki.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Reklam