elifim

elifim
@raxerian
we are the walking dead

elifim

, bir kitap okudu
2/10
·48 syf.·
Beğendi
·
32 günde okudu
·
2023 4. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 91,9bin okunma
Reklam
Gitgide bir yetişkine dönüşen kendim hakkında elim kolum bağlı olduğu için üzgündüm.
Sayfa 55·Kitabı okudu
İyi geceler. Ben prensi olmayan bir Külkedisi’yim.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Yarın yine aynı olacak. Mutluluk asla gelmeyecek.
Sayfa 52·Kitabı okudu
O zaman o kadar acıya rağmen yine de sonuna kadar direnip, insanlardan bir şeyler duymak için kulak kabarttığında sadece kesin uçları olmayan doğrucu öğütler ve yatıştırıcı sözlerin tekrarlarıyla karşılaşmanın, biz gençleri ne kadar utanç içinde yolun yarısında terk edilmiş gibi hissettirdiğini görebilirler.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Reklam