Ben hep Gülmeyi denerim
En karanlık geçelerde bile bir yildiz
Yağmurlu günlerde Rahmet ile
Ben hep Gülmeyi denerim
Ateşi göre göre gittiğim yollarda
Ya gülersem diye..ağladığım sokaklarda
Ben hep gülmeyi denerim
Ama Hep ama Hep yanlış Yollarda.
Bir gün güller açarım diye atılan binlerce adımımda binlerce gözyaşım var
Anladımki ama hep Ama hep yanlış Topraklarda.🥀
@Gülج✍🏻
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgili Dost, kim kazandı?
Hepsinden hızlı koşan mı?
Çıtayı düşürmeden sıçrayan mı?
Kelebek gibi kaçıp, arı gibi sokan mı?
Kim kazandı?
Sabahlara kadar sınavlara çalışan mı?
Yürüyenin elinden çantayı kapıp kaçan mı?
Güzellik yarışmasında “kraliçe” olan mı?
Kim kazandı?
Yüzlerce kiloyu kaldıran mı?
Yüzlerce kişiyi güldüren mi?
İlk defa yüzerek Manş’ı geçen mi?
Kim kazandı?
Atom bombasını Hiroşima’ya atan mı?
Everest’in tepesine ilk kez varan mı?
Doksanıncı dakikada maçı alan mı?
Kim kazandı?
Kitapları milyonlarca satan mı?
Kafasıyla mermerleri kıran mı?
Sesiyle dünyayı ayağa kaldıran mı?
Kim kazandı?
İhaleyi “aslanın ağzından” kapan mı?
Kepçeyi elinden bırakmayan mı?
Atlı mı kazandı, yoksa yayan mı?
Sevgili Dost,
Kim kazandı? Atom bombasını Hiroşima’ya atan mı? Everest’in tepesine ilk kez varan mı? Doksanıncı dakikada maçı alan mı? Diriler mi, ölüler mi? Çobanlar mı, sürüler mi? Efendiler mi, köleler mi?
Kim kazandı?
Sevgili Dost,
Herkes kaybetti. Ölüm kazandı. Mezar taşlarına: “Huve’l-Bâki” kazındı.