Rdwnyxt

Rdwnyxt
@rdwyxt
Dîsa çav mane li pey sîya...
Gülüşün sahraya düşen yağmur damlası gibi düştü yüreğime Sararken tüm hücrelerimi bakışının eşsizliği İçimde bir mavi bir de SEN, Estirir kokunu bahar yeli tüm semaya Alacakaranlıkta bir ışık damlası süzülür yüreğimin en kuytu köşelerine sen kalbimden geçerken, Sesini duymak dünyanın en güzel melodisinden bir kesit sanki Hiç bitmesin duymak istiyorum bu sesi Yüreğimde bir ömür.. Rdwnyxt
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnızlık çevrelemişken her yanımı, Gülüp geçiyorum hiç tanımadığım yüzlere Sahte gülüşlere, anlamını yitirmiş boş bakışlara Ezbere bildiğim sözcükler gibisiniz, Makyajı akmış, saçları dağılmış birer figüransınız Nokta kadar yer edinmediğiniz bir hayatta, Başrolü sergiliyorsunuz... Rdwnyxt
Şiir
Biri saksımızı çiğneyip gitti Biri duvarları yıktı Camları kırdı Fırtına gelip aramıza serildi Biri milyon kere çoğaltıp hüzünleri Her şeyi kötüledi Bizi yaraladı Biri şarabımızı döktü Soğanımızı çaldı Biri hiç yoktan vurdu kafeste kuşumuzu Ciğerim yanıyor yüreğim kanıyor Olmasaydı olmasaydı sonumuz böyle Ahmet KAYA.
Müzik
Dudaklarımı kanatırcasına ısırıyorum günlerdir. Bir gök gürlese bari diyorum bir sağnak patlasa. Bitse bu kirli ve yapışkan sessizlik, hiç gitmesem Oysa ne kadar sakin sokaklar, bu kent ve bütün yeryüzü İpince bir su gibi sızıyorum gecenin tenha göğüne Sessizce çekip gidiyorum şimdi, sessiz ve kimliksiz Belki yine gelirim, sesime ses veren olursa bir gün... Ahmet TELLİ
Şiir
Hasret kalmışız yüreği güzel insanlara...