Rdwnyxt

Rdwnyxt
@rdwyxt
Dîsa çav mane li pey sîya...
HEVALNO HÛN XELQE KÎJ BAJARÊ NE ? _____________________________________________ Min go : Botî ye? Go : Na Min go : Amedî ye? Go : Na Min go : Batmanî ye? Go : Na Min go : Mêrdînî ye? Go : Na Min go : Şırnexî ye? Go : Na Min go : WANÎ ye? Go : ERÊ! :)) _____________________________________________ HEVALNO HÛN XELQE KÎJ BAJARÊ NE ?
Rdwnyxt
Ez jî Wanî me ☺️
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O kadar yanlız kaldım ki insanları sevmek için bahane arıyorum...
Sevgi
Rdwnyxt
Hiç gerek yok insanlar sevgiyi hak etmiyor
Allaha şükür bugünde makarnacı olmadık, Şükür yerrebiii nan û pivaz heye iroj 🙏🙏
Rdwnyxt
Her bijî ☺️✌️
Güzel şeyler için kötü şeyler yapmak gerekiyormuş bunu biliyorum...
Rdwnyxt
Çok haklısınız