Söndürdüm içimdeki ışıkları birer birer,
Karanlığa gömdüm tüm duygularımı
Astım umutlarımı darağacına kefensiz,
Ardında yas tutacağım hiç bir şey kalmadı
Tüm hislerimi kaybettim hükümsüzdür.
Bütün sonuçlarını göze alarak terk ediyorum seni
İçimden sessiz sedasız....
Rdwnyxt