Rdwnyxt

Rdwnyxt
@rdwyxt
Dîsa çav mane li pey sîya...

Rdwnyxt

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
121 günde okudu
·
2021 38. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 20,5bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hasret kalmışız yüreği güzel insanlara...
Güven; "O Bunu Yapmaz" Demek Değildir, "O Bunu Yaptıysa Bir Bildiği Vardır" Diyebilmektir...'
Söndürdüm içimdeki ışıkları birer birer, Karanlığa gömdüm tüm duygularımı Astım umutlarımı darağacına kefensiz, Ardında yas tutacağım hiç bir şey kalmadı Tüm hislerimi kaybettim hükümsüzdür. Bütün sonuçlarını göze alarak terk ediyorum seni İçimden sessiz sedasız.... Rdwnyxt
Birden dalgalar dedi ki, gelmeyeceksin Dalgalar dedi ki gelmeyeceksin Birden çıktım viraneden koşa koşa indim kumsala Acı acı sövdüm sonra, yüzümü kırbaçlayan rüzgara..