Rdwnyxt

Rdwnyxt
@rdwyxt
Dîsa çav mane li pey sîya...
Yarım kaldı tüm şiirler Anlatamadım içimdeki seni sana Düğümlendin boğazımda sen Boynu bükük kaldı sana dair düşlerim Umutlarım, hayallerim... Her hücremde seni hissederken Saç telime kadar sana bulanmışken Ve sen bunu Hiç görmedin Tutmadın ellerinden umutlarımın... Yarım bıraktın içimde çığ gibi büyüyen Kör kütük sevdayı... .... Rdwnyxt
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
En büyük saygısızlığım kendime...
"Yeter ki onursuz olmasın aşk" diye saydırıyordum Dillerim kopaydı, benim kutsalım sensin Büyük konuştum, yerlerde sürünüyorum Evvelimden gitsen de ahirim sensin... Sezen AKSU
Müzik
Aşk karşındaki çırılçıplakken gözlerini onun gözlerinden ayırmamaktır...
Bir hayli olmuş benden, BEN gideli...