Yanında çalışanlara "maaşlı düşmanlar" derdin;öyleydiler de, ama onlar daha düşman olmadan önce de, sen onların " maaş veren düşmanı"gibi görünürdün bana.
Sanki insanları davet ettiğinde ve sekizde gelin dediğinde, her zaman birisi eğer her zaman sekizde gelirse bir kabus olur çünkü tam olarak hazır değilsindir. Üstüne başına bakmak, çöpleri atmak için falan her zaman ekstra zamana ihtiyacın olur. Birisi gerçekten zamanında gelirse, yani erken gelirse, bu oldukça pasif agresif bir his oluşturur.