Dudu

Dudu
@readeristt
Diğer hesabıma bir türlü ulaşamadığımdan ötürü yeni hesap açtım.
İnsan aslını inkar ettiği sürece kendi olmaktan uzaklaşır ve başka bir şeye dönüşür.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Öyle uzaktan seviyorum seni; Sana söylemek istediğim her kelimeyi Dilimde parçalayarak seviyorum Damla damla dökülürken kelimelerim Masum beyaz bir kağıtta seviyorum
Sevilmeyen insanların gözlerinin ışığı hep biraz sönüktür. Bunu görmek her zaman hüzünlendirir beni. Aç kalmak, susuz kalmak gibi bir şeydir bu...
Hiçbir Şey Göründüğü Gibi Olmayabilir!
8/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2020 257. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2020 21:37
"Kral Kaybederse" birçok okurun oku, çok beğeneceksin demesi üzerine almış olduğum bir kitaptı. Ama ne zaman sıra gelir okurum bilmiyordum yani plân yapmamıştım. Bir gün arkadaşım ile sohbet ederken o kitabı çok geçe bırakma, kesin oku dedi. Eee hemen hemen okuma tarzımız aynı olan ve yorumlarına güvendiğim insan da öne çek deyince tamam dedim, okuyayım. Neyse okumaya başladım. Yazarın dili akıcı sayfalar su gibi gidiyor, onda hiç sıkıntı yok. Lakin ya ben ne okuyorum, bu ne ! Adam tam bir kazanova çıktı. Öyle böyle değil! Tamam, çok yakışıklı sözüm ona, zengin vs ama gıcık eden davranışları var. Tam karşımda olsa, dayanamaz laf sokar dilimle dövebilirdim (Zaten kazanova adamları sevmem, birde bu yürüyen ego, hep ben ben biri olunca sinir oldum) Kitabı okurken ara ara arkadaşım ile konuşuyorum ya diyorum ben sinir oldum ya! O da diyor devam et, detay vermeyeyim, bitirince konuşalım. Iyi tamam dedim. Kitabı okumaya devam ettim. Ve hiçbir şeyin aslında göründüğü gibi olmadığını... Buz dağının arkasına her zaman bakılması gerektiğini... Ah almamanın önemini... Hayatımızda istersek bazı şeyleri değiştirebileceğimizi... Kaderimizi aslında bilinçaltımıza farkında olmadan işlediklerimizin şekillendirdiğini de okumuş ve bir kez daha anlamış oldum. Bir şey daha diyeyim; Kenan karakterine o kadar kızan ben, son sayfaları okurken içim acıdı diyebilirim. Iyi ki bu kitabı okumuşum. Her insanın kendinden ufak tefek bile olsa bir şeyler bulabileceği güzel bir kitaptı. Tavsiye ederim.
Kral KaybederseGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 201521,9bin okunma

Dudu

, bir kitap okudu
8/10
·384 syf.··
Beğendi
·
14 günde okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2020 21:37
·
2020 257. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
8.5/10 · 21,9bin okunma