Kitabı bitirdiğim günü hatırlıyorum. Mevsim yaz idi. Saat 01.30 civarıydı. Bitirdiğim an son cümleyi okuyup kitabın kapağını kapattım ve düşünmeye başladım. Nasıl bu kadar mükemmel? :D Çok etkileyiciydi birkaç hafta etkisinden çıkamadım bile. Özellikle sonu çok güzeldi. Kesinlikle okumalı herkes.
Yine okuma alışkanlığı kazanma sürecinde olduğum için çok uzun bir sürede bitirdiğim kitap :D Çok bir şey hatırlamasam da konusuyla ilgili, gerçekten çok etkileyiciydi.