Aslı

Aslı
@readingnicebook
Kendinden dışarı çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü işten evlerine dönen erkekler, midesi olan ve karnını doyurması gereken varlıkların sadece kendileri olduğunu zannederler.
Hayat ve İnsan
Beğenmek, sahip olmanın en iyi şekli, sahip olmaksa beğenmenin en kötü şekli olsa gerek.
Düşünce
Kim olduğunu bilmiyorsan kendin olabilmen mümkün değildir.
Alıntı