Bakın, karşınısdaki (aynadaki) insana bakın. Utanmayın ondan. Sokakta rastlasaydınıs öldürmek mi isterdinis onu? Ne yaptı sise de bu kadar nefret ediyorsunus ondan? Suçu ne? Niçin sevmeyecekmişsinis onu? Önce sis dostluk gösterin bu kadına, ondan sonra başkaları da dost olacaktır onunla!