rea

rea
@reaisreading
4/10
·176 syf.··
2024 4. kitabı
Okuduğum zaman mı yanlıştı yoksa kitap gerçekten benim için sürükleyici değil miydi bilmiyorum ama az sayfasına rağmen zar zor bitirebildiğim kitaplardan biriydi. Döneminin anlayışını yansıttığının farkındayım ama karakterlerde hiçbir derinlik bulamadım. Aşk gibi derin bi duyguyu sonuna kadar hissettiği yazılan Gatsby'de dahi bi derinlik bulamadım. Daisy'den bahsetmek bile istemiyorum... Bir kitapta hiç olmasa sadece bir karaktere bile ısınabilirim ama bu kitapta beni çeken hiçbir şey olmadı. Heyecanlandığım sahneler yok değildi ancak onlar da pembe dizi izliyormuşum gibi neticelendi. Okuma alışkanlığımın süresini kısalttığı için ayrı bir kinlendiğim bir kitap oldu :(
1000Kitap
Muhteşem GatsbyF. Scott Fitzgerald · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202527bin okunma
Murat isimli okura yanıt verildi
rea
yazarın dilinin de sevilmemesinde çok etkisi olduğunu düşünüyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
4/10
·176 syf.··
2024 4. kitabı
Okuduğum zaman mı yanlıştı yoksa kitap gerçekten benim için sürükleyici değil miydi bilmiyorum ama az sayfasına rağmen zar zor bitirebildiğim kitaplardan biriydi. Döneminin anlayışını yansıttığının farkındayım ama karakterlerde hiçbir derinlik bulamadım. Aşk gibi derin bi duyguyu sonuna kadar hissettiği yazılan Gatsby'de dahi bi derinlik bulamadım. Daisy'den bahsetmek bile istemiyorum... Bir kitapta hiç olmasa sadece bir karaktere bile ısınabilirim ama bu kitapta beni çeken hiçbir şey olmadı. Heyecanlandığım sahneler yok değildi ancak onlar da pembe dizi izliyormuşum gibi neticelendi. Okuma alışkanlığımın süresini kısalttığı için ayrı bir kinlendiğim bir kitap oldu :(
1000Kitap
Muhteşem GatsbyF. Scott Fitzgerald · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202527bin okunma
Sihaya isimli okura yanıt verildi
rea
evet biraz bakındığımda birçok kişi filminin kitaptan daha güzel olduğunu söylemişti teşekkür ederim ben de bakacağım