6 ay önce Isparta da başlayan zorunlu askerlik zorbalığı sonunda bitti 21 günlük acemi birliği serüveninde ilk dakikasında hissettiğim tek şey rütbelilerin egolarını tatmin etmek için burda olduğumdu zorunlu olmasa bir dakika bile gitmeyeceğim bir yerdi neden? çünkü sırf çocukları bu duruma düşmesin diye satıyorlar fakir yararlanmasin mağduriyet yaşayan yararlanmasin diye fahiş fiyata satıyorlar ilk başta Kürt olduğum için çok kötü gözle mı bakıyorum diye düşündüm gözlemlemeye devam ettim sonra onlarca kez arkadaşla bu konuyu muakese ettik ırk gözetmeksizin herkesin ortak bir fikri vardı askere geldiklerinden pişmandilar... şimdi birkaç örnekle nasıl bir askerlik yaptığımı söylemek istiyorum
-iki intihar vakası yaşandı biri son anda engellendi biri maalesef vefat etti
- binbaşı rutbesindeki bir şahıs bir askeri tüm taburun önünde dövdü 200 kişinin önünde arkadaş o günden sonra kendine gelemedi
- komutanlardan birinin askere en güzel hitap şekli s*k*k maymun yavsak gibi hakaretlerdi maymun dedigi yakın arkadaşlarımdan biriydi çocuğun kaç kez ağladığını gördüm
- ceza niyetine üç gün boyunca taş ceken 4 asker gördüm 1000 metrekare bir alanda taşları arazinin bir başından bir başına çekiyorlardı nedeni yemekhane kumandasının kırılması
- sırf hastaneye gitti diye binbaşı tarafından aşağılanan sayısız asker gördüm
sonuç olarak hepimizin öğrendiği tek bişey vardı ömrümüzden 6 ay komutanların egosuna feda edildi bazıların çocukları da şömine önünde viskisini yudumluyordu
şimdi intihar vakası neden haberlere çıkmadı diyeceksiniz çünkü biri gider yüzlercesi gelir sayı önemlidir kim olduğu değil 20 kişi araca beş kişi şuraya 10 kişi bunu yapın.. gibi vefat eden arkadaşımı Allah affetsin ailesine tekrardan sabır diliyorum askere gidin özelikle Kıbrısa ondan sonra gelip buraya
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖