"Kişilerin tek başlarına fazla bir güçleri yoktur, çabalarının sonucu da dünyanın genel tablosu içerisinde sezilemeyecek kadar azdır. Allah hiç kimseye çok şey yapmak gücünü vermemiştir, herkese yapacak bir şeyler kalsın diye.
Her el insanlığın mutluluğuna ya da sefaletine bir şeyler katar."
Yalnızlığın bana yakıştığını söylüyorlar. İyi duruyormuş üzerimde; renkleri sade ve uyumluymuş. Dikimi kusursuzmuş. Bu mahir terzinin adını öğrenmek istiyorlar. Söyler miyim hiç! Konfeksiyon yalnızlıklar ne güne duruyor. Söyler miyim hiç !