kısıtlamalar, yasaklamalar kanunlarla koyulmamalıdır, insan kalbinde hissederek aşkla kısıtlamalıdır kendini. saint paul bunun arkasından hemen şöyle yazar: "eğer bir kardeşin herhangi bir nimet için üzülmüşse, sen aşkla yürümüyorsun demektir."
"şunu biliyor ve efendimiz isa sayesinde iyice anlıyorum ki, her şey aslında saf ve temizdir. ve her şey ancak onun saf ve temiz olmadığına inanan kişi için saf ve temiz değildir."