Kitabın girişi ve sonucu akıcı ve güzeldi ama gelişme kısmı bazen o kadar çok sündürülmüş ki bu kitaba başladıktan sonra üstüne 4-5 kitap okudum online ve pdf kitaplar ve tekrar okuduğum kitapları saymıyorum. Kitap güzel ama fazla uzun bence...
+ Kitaptaki karakterler ve olayların anlatımında iğnelediğini düşündüğüm konular ve insan yaşamına değindiği kısımlar da oldukça iyiydi.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!