Haftasonu yapılan AYT sınavındaki edebiyat testinde Handan adlı eser sorulmuştu iki karakteri verilerek Nermin ve Refik Cemal ama gelin görün ki eserde Nermin diye bir karakter yok.Nermin diye verilen karakterin asıl adı Neriman.
"Evvel refik, badel tarik" demiş eskiler.. "Önce yoldaş, sonra yol"..
Ne kadar doğru.
Zira gönül bağın sağlamsa; yük de güzeldir, yol da yolculuk da.
Bir diğer deyişle yol yormuyorsa, yoldaşındandır..