“Kendi hayatımda kolay olmayan bir dönem vardı. O zamanlar, beni toprakta yuvarlanırken görüp ayağa kalkamasa bile birisinin beni hâlâ ben olduğum için sevmesinin ne kadar harika olacağını düşünürdüm. Gerçi orada böyle birisi var mı bilmiyorum. Ve ben de kendimin bu kısmını göstermekten korkuyorum.”
"Genç adam, ne olursa olsun insanın hayatında söylemesi gereken iki utanç verici söz vardır."
"Hangi ikisi?"
“'Teşekkür ederim' ve 'Üzgünüm'.”
"Söylemezsem biri bana ne yapabilir?"
“Bir gün bu sözleri gözyaşları içinde söyleyeceksin.”