sayın bakan, siz sadece sistemi değil, öğretmenin onurunu ve haklarını da çiğneyip geçtiniz. çıkardığınız yönetmeliklerle öğretmenin elini kolunu bağladınız, onu velinin insafına ve öğrencinin maskaralığına terk ettiniz.
sınıfta otoritesi olmayan, kendini güvende hissetmeyen, her an bir şikayetle görevinden olma korkusu yaşayan bir öğretmenden nasıl eğitim vermesini bekliyorsunuz.... sürekli 'yüzyılın eğitim modelinden' bahsediliyor. iyi de sayın bakan; çocuğun güven içinde tuvalete gidemediği, küfür işitmeden bir teneffüs geçiremediği okulda hangi vizyondan bahsediyoruz?
eğitim, sadece matematik formülü ezberletmek değil, düzgün insan yetiştirmektir. siz okulları sadece birer 'diploma fabrikasına' çevirdiniz; öğretmeni korumak yerine onu sistemin en zayıf halkası haline getirip içindeki ruhu, saygıyı ve disiplini çekip aldınız.