Seni parçalara ayıran birinin özrüne neden ihtiyaç duyarsın ki?
seni kıran seni iyileştiremez.
sen kendini iyileştirmek zorundasın.
iyileşmek için seni üzen kişiden "seni üzdüm bunun için kendimi kötü hissediyorum, tekrardan parçalarını birleştireceğim" gibi şeyler duymak mı iyileştirecek seni?