süveyda

süveyda
@remleee
Bio
"yürüdüm, yazmadığım şiirlere basarak."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir yığın insan ama gene de bir kimsesizlik var! Charles Dickens
"Hasta değilim. Hasta olsaydım iyileşebilirdim. Hayır. Ama yaradılışımda eksik bir sey var, bu da iyilesmiyor." Simone de Beauvoir
Seni parçalara ayıran birinin özrüne neden ihtiyaç duyarsın ki? seni kıran seni iyileştiremez. sen kendini iyileştirmek zorundasın. iyileşmek için seni üzen kişiden "seni üzdüm bunun için kendimi kötü hissediyorum, tekrardan parçalarını birleştireceğim" gibi şeyler duymak mı iyileştirecek seni?