Bu kitabı duygusal olarak dipte olduğum bir dönemde okumuştum. Az da olsa fayda gördüm. Umut hakkında düşündüren ve haklı bulduğum bir kitap. Son bölümününü özellikle çok beğendim. Ama sürükleyicilik açısından çok iyi diyemem. Bazen sıktığı da olmuştu. Bu sebeple başka bir kitap ile değişimli okunabilir.