Elif

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Temsili :D
Bir gün akıllıysam yüz gün deliyim
Üstü köpüklenmiș bahar seliyim·Kitabı okudu
Öyle kolay kolay dertten ölmez. Bir insan konușmadı da içine gömüldü müydü, sonu felakettir.
Ben!
Kolay kolay kızmazdı. Bir kere de kızarsa... Beterin beteri olurdu.
"İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, iște oraya değmemeli."
Memedin sitemi·Kitabı okudu