reroglu

“Evet insana güvenilmesi güçtür, halbuki talihini düşününce, onun kadar acınacak mahluk yoktur.”
Sayfa 101·Kitabı okudu
Reklam
“Harbin, ihtilalin korkunç tarafı, asırlarca gayretle, terbiye ile, kültürle yendik sandığımız kaba kuvveti birdenbire başıboş bırakmasıdır…”
Sayfa 100·Kitabı okudu
Edebiyat
…kadınsız erkeğin dünyası. Bir yığın iç parçalayıcı yokluktan ibaret bir dünya idi bu…
Sayfa 75·Kitabı okudu
Edebiyat
Hayır, insan sade ölürken ayrılmıyor, arkada bırakmıyordu. Belki bütün ömrünce her an bir çok şeyler onu arkada bırakıyordu… “Biz mi gidiyoruz, onlar mı?..” Sual buydu…
Sayfa 60·Kitabı okudu
“Biliyordu ki, şartlar değişince insanlar da değişir, Tanrıların yüzü solardı…”
Sayfa 48·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam