Mine Akcaoğlu

20-30 yaşlar okusun..40 sonrası için konu tekrarı :)
Puan vermedi
Açıkçası kişisel gelişim kitabı okumamıştım hiç…arkadaşlarla oluşturduğumuz kitap kulübünde alınan bir karar sonucu bu kitabı okudum…bu tür kitaplar çok bana göre değilmiş sanki…herkes kendi yaşadığını bilir ve her yöntem herkese iyi gelecek diye de bir şey yok o sebeple kişisel gelişim kitapları bana hitap etmiyor…kitapta karakterin değişim süreci olan bölüm çok uzun geldi..tamam anladım eee oldum çoğu zaman…ilk bölüm heyecanlıydı evet ki sebebi bir roman tadında olmasındandı sanırım…karakterler belli düzey insanlardan oluşmuş…belli bir kariyeri parası çevresi var…nitekim bununda etkisiyle yeni hayat kurma işi vs. oluşuyor…daha baskıcı çevrede olup bu durumun içinden bu yöntemle çıkmak ne kadar olabilirdi…Ma ile karşılaşmak bile hayal öyle bir kesim için…Ulusta karşılaşırsın tabi :) okuması kolay ama yormuyor insanı..eline alınca kitabı bi nefeste 20 sayfayı okumuş oluyorsun zaten:) birde bence 20-30 lü yaşlarda okunabilir…o zaman daha işe yarar olabilir anlatılanlar…40 sonrası için “e ben bunu biliyorum zaten” ya da “e öyle yaptım bende zaten” oluyorsun…bir erkeğe bu kadar anlam yüklemek ve hayatı adamak 40 lardan sonra zaten olacak iş değil :))))
SeyirPiraye · Mona Yayıncılık · 202115,2bin okunma
Reklam
Kedi gibi ol :)
Puan vermedi·152 syf.··
2026 35. kitabı
Bu kitap her dönemde sistemin aynı olduğunu ve değişmediğini gösteriyor aslında…Zeka, gücü elde edince bunu iyilik için kullanmıyor…ego ağır basıyor demek ki…hayvanlar üzerinden anlatılsa da sistemin özü, kitaptan çıkardığım sonuç “insan yozlaşan bir varlıktır” Ha bir de ben kitabın sonuna kadar Snowball’un geri dönmesini bekledim…hep bir yerden çıkacakmış müdahale edecekmiş gibi geldi…ama yukarıda da dediğim gibi gücü elde edince sonuç aynı olurdu belki de…diğer taraftan bu sistemde huzuru bulmak istiyorsanız kediyi örnek alın :)
Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell · Can Yayınları · 2024296,7bin okunma