Hiç bir hak yeme!.. Nefsin hakkını da.. Nefsin hakkı, Şeriatta yazılı olduğu kadar... Ne bir lokma eksik, ne bir lokma fazla... Nefsi zincire vurmak böyle olur. Nefsini öldürmeğe çalışma, imana getirmeğe çalış! Allah onu yenmek için yarattı seni!..
Anneliğin sadece bir evlat dünyaya getirmekten ibaret olmadığını bilen annelerimize ne oldu?
Anneliğin asli görevinin toplumu inşa olduğunu bilen ve ilmek ilmek toplumu dokuyan annelerimiz sahi neredeler?
Peki, neyi kaybettiğimizin farkında mıyız?
Ne ekersek onu biçeriz. Şiddet ektik, şiddet biçiyoruz. Biz şiddetin mağduru değil farkında olmadan faili olduk.