şura

şura
@revios
yalnızı ve yazığıyım bu dünyanın mağrur bir komutan kadar mazurum open.spotify.com/user/9rbe6vlymr...
İstanbul
6 Şubat
116 kütüphaneci puanı
490 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Yeryüzünün ağrısı bendedir.
Reklam
Sen evden de benden de gidersin bazen Yol seni bekler, yola koyulursun üşenmeden. Susar derinden ev, ıssız halidir.
Durup durup geçmesin içinden ağlamak Dur, neden ağlıyorsun can'ım, yetmez mi ikimize bir sağanak...
Dürtme içimdeki narı Üstümde beyaz gömlek var.
kpss ile atanacağımı düşünürken, 5 yıl sonra ben
Ama hayır, hâlâ yerde sürünüyorum, yüzüm, dizlerim yer altı yolunun çakıl taşlarında sıyrılıyor. Göremiyorum, hayal meyal seçebiliyorum! Okuyamıyorum, heceliyorum!